Martes, 19 Noviembre 2019 15:09

2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON RESEARCH IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING

(0 votos)
2nd. International Symposium on Research in Foreign Language Education  "Critical Pedagogy and Social Justice" 2nd. International Symposium on Research in Foreign Language Education "Critical Pedagogy and Social Justice"

WhatsApp Image 2019 11 19 at 15.26.00

UT Universidad del Tolima

Nutrida participación de docentes y estudiantes del programa de Maestría en Didáctica del Inglés en el "2nd International Symposium on Research in Foreing Language Teaching" durante los días 14 y 15 de noviembre del 2019 en la Universidad del Tolima. El docente Diego Fernando Macias estuvo a cargo de la ponencia “What do concept maps reveal about student teachers’ process of teacher learning in English language teaching?”, el estudiante Jhon Eduardo Mosquera presentó la ponencia “EFL teac´s professional identity: A master´s level exploration” y Juanita Ponce de León abordó la ponencia  “Transformative learning through community based pedagogies in a rural school in Neiva, Huila: The bilingual cafeteria.”

Visto 4124 veces Modificado por última vez en Viernes, 24 Enero 2020 18:48