2nd International Symposium On Research In Foreign Language Teaching

2nd International Symposium On Research In Foreign Language Teaching

Nutrida participación de docentes y estudiantes del programa de Maestría en Didáctica del Inglés en el "2nd International Symposium on Research in Foreing Language Teaching" durante los días 14 y 15 de noviembre del 2019 en la Universidad del Tolima. El docente Diego Fernando Macias estuvo a cargo de la ponencia “What do concept maps reveal about student teachers’ process of teacher learning in English language teaching?”, el estudiante Jhon Eduardo Mosquera presentó la ponencia “EFL teac´s professional identity: A master´s level exploration” y Juanita Ponce de León abordó la ponencia  “Transformative learning through community based pedagogies in a rural school in Neiva, Huila: The bilingual cafeteria.”